Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Sunday 28 July 2013

Mari Cuti-Cuti Malaysia..

Cantik mata memandang....

....aku akan menikmati permandangan ini...

mesti anak-anakku suka tempat ni..
Alhamdulillah indah dan sejuk hari ini....walaupun aku tidak berada dilokasi seperti ini namun hanya dengan melihat foro ini saja hati jadi tenang dan damai.....pasti suatu hari aku akan menikmatinya bersama keluarga tercinta.

.........bercerita tentang cuti-cuti ni, teringat anakku Balkish...dah pandai nak bawa ummi g bercuti..bila nak ke KL katanya....Sabtu boleh kah?..amboi senang ja dia cakap...macamlah mau g KK..g KK pun susah la ni....kesian dia....dia mau makan seafood di Gayang......bila agaknya ummi boleh bawa....apa yg penting mau g dengan siapa.....pedih hati ini bila tak dapat memenuhi impian anakku....tentu dia rindu dan teringat akan kasihsayang ayahnya..yang akan membawa ke mana saja dia mau pergi....maafkan ummi anakku...maafkan ketidakupayaan ummi.....

InsyaAllah cuti dua minggu ni ummi akan cari masa sesuai untuk bawa kalian jalan-jalan ke KK....tengok rumah di Cyber yang berbulan sudah tidak dikunjungi....bagaimana agaknya......moga semuanya baik saja.

Ya semoga aku menjadi semakin tabah mengharungi hidup ini bersama anak2ku tercinta.  Sejahteralah engkau disana semoga diRahmati dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh...amin.

0 comments:

Post a Comment